jjohannaekman

Alla inlägg den 1 november 2012

:D

Av johanna ekman - 1 november 2012 17:09

Hej !

Har höstlov och livet leker:) Orkar inte skriva så mycket.

Men idag så har jag ridit, hoppade och det gick hur bra som helst.<3 

imon så funderar jag på att gå ut och gå med han en sväng. men får seeee.

Nu så gör jag inte så mycket tänlte sätta på en film eller nått. 


Kul grej! 

Några saker ni (kanske) inte vet om mig?! 

- Är jävligt rädd för spindlar.

- Morgonpigg  

- Lite mörkrädd 

- Älskar att bli kliad på ryggen

- Gillar att kolla film ( om den är bra ) 

- Har plastblommor på mitt rum ( går florist-pinsamt ) 

- gillar att gå i mjukis & uppsatt hår hemma!

- rapar typ hela tiden ( de viste ni säkert ) 

- tror på andar ibland 

- vågar typ inte kolla skräckfilm längre.


osv osv :) hhahah 

Nu vet ni det . har praktik snart då. taggad som aset. sen är det ju vinterlov snart :D 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Johanna & är 17 år, och bor i Jönköpings tätort, Norrahammar!
Min sköt häst heter Musse & är en 5-årig welsh partbred.


Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards