jjohannaekman

Alla inlägg under januari 2012

Av johanna ekman - 31 januari 2012 23:34

Hej :) 

Var i stallet idag efter skolan (: fick rida själv och han var överdrivet taggad<3

Och när jag skulle hämta han i hagen så stod dom och åt snöö, så filmade lite..

Mmusse är oxå så nyfikn hela tiden och ska äta upp mobilen..inte kul men aja.

Bakade mintkladdkaka när jag kom hem sen har jag bara pluggat. 

är skit trött så borde sovit för länge sen, men ska göra det nuu :D godnatt<3 

Orkar/hinner inte blogga så ofta nu :) men får bli när jag kan. 


 
Av johanna ekman - 29 januari 2012 20:46

hej får bli ett kort inlägg , orkar verkligen inte!

Helgen har varit super, igår var vi barnvakt (y gick la sådär i och med att ungarna inte somnade förens typ halv 2 ..

Men jag sov gott till havl 8 då linus snarkade så då gick jag ner i soffan och så kommer carro och säger att vi ska va hos Asta om 45 min... så då fick vi stressa! Men annars jätte kul :) 

Och imon är de skolan . och nu ska jag sova gott!  

Av johanna ekman - 25 januari 2012 22:08

hej! ;D 

I skolan idag såå gjorde vi begravningsdekorationer!:) gick fatist bra.

gjorde 2 var här är mina ..  

Mobilkamera därför de är lite suddigt..:)


Sen när jag och carro gick hem så trillade hon , såg tyvärr inte det men kul ändå(a  

Såååå sööt! :D Sen så åt vi och chillade lite sen var vi i vaggeryd med musse dåå (:

Hade feeel .. han var bara 136cm :D

Och såå får ni en bild på mig oxxå som jag tog för ett tag sen (; Godnatt <3    

Av johanna ekman - 24 januari 2012 21:45

Tycker denna låten är väldigt bra! <3

Av johanna ekman - 24 januari 2012 21:21

Hejj :) 

Har inte orkat blogga (a 

Idag så har jag ridit i de kalla vädret, pigg som vanligt!

Och imorgon ska vi åka till typ vaggeryd o mäta han! 

Jag gissar på att han är 137.7 eller nått (a men det får vi see.

Och sen hade jag visst inget mer att skriva(A)  Men ha en jävligt trevlig kväll!<3

 

Fiin mössa jag fick av mamma (: seriöst!! hahah

 

?! 137,7 ?!

Av johanna ekman - 22 januari 2012 18:33

Heej :) 

Inatt sov jag hos världens bästa carro<3 Vi gjorde dock inte så mycket..

Men de var kul ändå ;) Sen idag red viii , red på fält!
Skit kul för musse var busig typ som hoppa rättupp i luften när jag skulle fatta galopp?!

Men han tyckte nog de var kul oxå.. sån här snö kan de va eller ingen.slut


Igår så skulle jag,älskling,bror o pappa till torpet , och kolla till de ..så fick jag köra fram o tbx!

Sen idag så åt vi hos morfar så körde jag dit o tbx (y :D

Sen snart så ska jag kolla wallander (a .

Hejdåå - en fiiin bild på söta bästa hästen ;*

<33 

Av johanna ekman - 19 januari 2012 22:43

hej! 

La mig nyss i sängen (y göttast.

Skolan idag var kul, vi fortsatte med begravningsdekorationer.

Sen efter skolan så fick jag stressa hem till carro och så hade hon fixat hästarna så de var bara att hoppa upp ;) (hon hade brottom) så red vi lite , gick super bra han lyssnade jättebra på galoppfattningar och så (: Sen har jag inte gjort nått typ.

Ska iallafall sova nu godnatt!<3     gjorde dom här blev la bra för vara första gången :P          

Sen en billd på mig som ni kanske ser :P men ah godnatt

Av johanna ekman - 18 januari 2012 15:48

 

hej :) köpte denna ringen igår när jag gick o vänade på carro :) fråån kicks !

Idag har vi börjat med begravningsdekorationer , var kul fast svårt ..

Imon ska vi nog fortsätta med det, vi fick lång lunch idag för att jag,hanna,agnes & fanny skulle till max o äta (a)

Snälla lärare man har:') heheheh 

Nu ska jag ducsha  och sen dra till älskling (som försöker baka kladdkaka till mig) så har nått att se fram emot när jag kommer dit :)

Imorgon ska jag rida <3 (längar att få galoppera på fälten i sommar) så vinterna ska bort nu hallå???!!

Men ha de gött hejsvejs!

Presentation


Jag heter Johanna & är 17 år, och bor i Jönköpings tätort, Norrahammar!
Min sköt häst heter Musse & är en 5-årig welsh partbred.


Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards