jjohannaekman

Alla inlägg under november 2011

Av johanna ekman - 30 november 2011 22:35

hej :)

Hade florist i skolan idag , var ganska kul (:

sen så hade jag utvecklingsamtal, bara posetivt hahah :D

Var väldigt hungrig , så köpte vi mat på max (y och så åkte jag till carro och så åt vi.

Efter vi tjockat i oss det så var de dax att gå till stallet , för att fixa hästen-

Så åkte vi bort till ridhuset och så red jag lektion!

Gick jättebra tycker jag , lite seg blev han i slutet men kämpade på ändå.

Sååååå kul att se att han utvecklas lite :'))

Nu ligger jag i sängen o lyssnar musik (:

Och imorgon så börjar jag 20 i 10 , så lite sovmorgon för miig.


En bildbomb på miig o musse --->                                 


godnatt ;*

Av johanna ekman - 29 november 2011 20:46

tjenatjena!

Tänkte  att jag skulle blogga lite :D

Skolan idag var seg , men tog mig igenom den ändå.

Ska ta och sova strax för är trött och ska upp tidigt imon och duscha (y)

Red grusvägen idag för var så mörkt ute så vi såg inte så mycket!

Så då tog vi den vägen för där är det bara väg inga rötter eller nåt.

Gick jättebra faktist han var pigg och bara va med och inte rädd för nått.

Blev lite stolt :') fina ponny<3


Nu ska jag sova , och innan det en gaammal bild .. var blond :D  

Av johanna ekman - 28 november 2011 22:58

hejhej!

Ligger i sängen och lysssnar musik :)

De är riktigt mysigt<3

Hade matteprov i skolan idag, gick bra tror jag. Sen så har de varit en helt vanlig dag :)

Så åkte jag hem och tänkte på kladdkaka hela vägen & när jag kom hem så stod de en färdig kladkaka på bordet..

som min syster hade bakat , jätte gott<3

Gissa om jag blev överlycklig(a så lagade jag mat -köttbullar & pasta-

Sen åt jag kladdkaka och kollade på "fullt hus" :D

Och så kom älsklingen en stund <3 och nu blir det ridning tis,ons,tors,lör,sön (y)

Härligthärligt säger jag bara :)


Tis-skogen skulle jag tro

ons-träning för maria i ridhuset

tor-skogen

lör-"hopptävling" i tenhult (cleround)

sön- sklogen förmodligen <3


Nu ska jag sova för skolan imon juu<3

Av johanna ekman - 27 november 2011 21:57

hej , ett litet snabbt inlägg!!

Igår var jag med Ebba , som jag inte varit med på länge .. <3 så de va mysiigt.

Och idag hopptränade jag i ovädret :) men gick bra änd var kul (y

sen så kollade jag film med carro .. och myste med popcorn <3

och nu ligger jag och kolllar beck & taggar skolan :)

Godnatt!

TjA

Av johanna ekman - 24 november 2011 21:26

Heej :)

Har inget att skriva igentligen .. men min dag har sett ut ungärfär såhär.

Begravning för världens bästa Ajaj (Extra farmor typ) <3

Sen var vi hemma en stund så fiixade jag lite adventsgrejs här hemma .,

sen åkte vi till kyrkogården och sen åt vi kvällsmat hos Farmor & Farfar :D

Nu ikvälll har jag typ bara kollat tv "Jul Lotta på liseberg" !

Och nu ska jag dra mig mot sängen för imorgon äre skolan. 

Och sen efter det så äre HELG!!<3 

 

Godnatt <3 

Av johanna ekman - 23 november 2011 19:39

Hej!   

Skulle lagt in ett inlägg igår , men de funkade innte så blev inte så.

Skrev samma inlägg 3 ggr men det las inte ut .

Men var inte så viktigt bara vad jag gjort under dagen.

Idag hade vi florist , gjorde adventsarrangemang med ljus.

Det blev mycket fiint , men orkar inte lägga ut bild. :D

Sen när jag kom hem lagade jag mat, gottgott- sen diskade allt.

och när jag var klar så kom jag på att jag skulle baka .

så bakade jag ---->

dom blev riktigt smarrrriiiiggA ! <3

Sen pluggade jag matte :/ heheheh

och nu ska jag kolla "bonde söker fru" finalen (y hejdååå!

Av johanna ekman - 20 november 2011 22:09

hejhej :)

Hann inte blogga igår .. var med älsklingen och sov där ! Myyss

Vi träffade Fanny,ralle,fredde & johan lite , sen så gick vi hem o kollade film.

Och idag har jag bara ridit typ :) hahhaha jag fick för mig att vi skulle rida barbacka...

Gick la ganska bra (a han blev as pigg men aja satt ju kvar iallafaaall.

Sen så bakade jag kladdkaka hos carro..(ovanligt?!) nejj.


Imorgon börjar skolan igen :/ tema vecka "kärleken är fri" så ska se teater imon.


och nu ska jag sova så jag orkar med veckan<3

har en varmriskudde vid fötterna så ska nog sova riktigt gott!

Godnatt & sovgott <3  


:)

Av johanna ekman - 18 november 2011 23:50

hej :)

har inte bloggat sen i onsdags .. så dax nu!
Igår var jag ju ute och gick med musse, gick ungefär 1 timme(y tog kort så kommer ett par sen.

Sen var jag med älsklingen & så sov han här<3

Idag har jag inte gjort så mycket , sov typ på svenskan (a

bästa carro kom iallafall ikväll så kollade vi Idol och en film typ.

Nu så ligger jag i sängen och lyssnar musik :) och ska sova strax. men nu lite bilder -->               

han ska alltid hålla på att bita på allt!! några redigerade

        

sååååå :) godnatt <3

Presentation


Jag heter Johanna & är 17 år, och bor i Jönköpings tätort, Norrahammar!
Min sköt häst heter Musse & är en 5-årig welsh partbred.


Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards