jjohannaekman

Alla inlägg under september 2011

Av johanna ekman - 30 september 2011 15:47

hej , fredag yeeh !

sista dan i skolan innan helgen gick väldiigt fort :D

hade ju skolfoto :( blev sämst.

Efter skolan gick jag och köpte lite godiis som jag nu sitter och äter upp!

Ikväll ska jag dra till carro och sova där för ska upp typ 6 imon :/

Ska hjjälpa till i Tenhult.. :D


bloggar nog mer ikväll om jag har något att säga! <3   Mm gilla gilla ;)

Av johanna ekman - 29 september 2011 22:21

hej :)

Shhit va jag är trött, har varit det hela dagen!

Sista dan vi hade bild idag .. yeeh :D hände inget annat specielt i skolan idag .

Sen så var jag i stallet, hjälpte fanny så hon fick rida sin lille ponny lite, sen så red jag och carro en sväng i skogen , på typ hau längesen som helst. Första gången "ordentligt" på 3 månader så nu är vi glada igen och suxan är säkert glad att slippa ha mig på ryggen (a heheh .


Har skolkort imon .. vet inte vad jag ska ha på mig får lite panik...........

Så får gå upp typ 5 imon och välja kläder (a :D<3

Nu ska här sovas ! Godnatt sötnosar<3  


<3

Av johanna ekman - 28 september 2011 19:05

Hejhej :)

Hade florist i skolan idag , vi fick göra en höstkrans !

Gick bra & var kul  :D

Sen så fick vi städa skåp tog typ 1½ timme lite jobbigt.

Slutade 2 typ så stack jag hem och bakade kladdkaka (a)

Sen så lagade jag mat åt mig och fiin ! (kyckling & mackaroner)

Och nu sitter vi och nördar vid datorn...

Klockan 8 blir det Idol och då drar älskling hem :/ <3

Imorgon ska jag rida iigen (y


Här är min höstkrans jag gjorde :D hihi 

 


Hejdå bloggar imorgon igen ! <3

Av johanna ekman - 27 september 2011 22:42

Hej , skola idag igen :)

Och så blev det direkt upp till stallet där 2 hästar väntar på¨att bli ridna.

Red musse först, som vanligt ! Vet ej varför det blir så jämt.

Men innan jag red så borstade jag musse ett tag för han såg ut såhär:   Och lika på andra sidan typ-

  Sen så red jag suxan då en sväng , hon var väldiigt,välldigt pigg :)

  Fick en sööt liten bild på henne innan jag gick hem <3


 Kollade på idol och sen kom älsklings pojken. :D

 och nu ska vi sova nattinatt puss och godnatt<3333

Av johanna ekman - 26 september 2011 17:58

Hej! :)

skolan som vanligt idag :P

Hade idrott i dag så var tvungen att ha med en stor fet väska , och vi har för smala skåp så är tvungna att knuffa/trycka in dom i skåpen . Sen när jag skulle dra ut min väska så drog jag sönder den .. :) brabra Johanna !

Imorgon blir det stallet :) yeeh  


Nu ska jag tvätta av mig smink och sätta mig framför tv:n och sitta där hela kvällen .. " Svenska hollywoodfruar " gör min kväll :D<3   Kommer inte blogga mer idag för har inget mer att skriva om dagen eller något annat

Av johanna ekman - 25 september 2011 21:58

Hejsan hejsan :)

vaknade av mitt element idag vid halv 8 :/ jaa yippi.

Efter det så fixade jag lite för vi skulle ha kalas för Frida :)

Så lekte jag med barbie & bratz typ halva kalaset!

Och efter en super helg så la jag mig i et vamt bad med ljus & oja <3 gillaas

   Och imorgon börjar veckan med idrott i skolan..

  Bara för jag inte har något fyller jag ut lite med bilder :D      min kanin ser lite ledsen ut :/ söötast hihi<3       

 Dream sweet :D <3

Av johanna ekman - 25 september 2011 00:45

hej , ligger i min nybäddade säng ( som bästa pappa gjorde åt mig )

as gött efter en heldag på stan och en kväll med Carro,pontus och Ögge!

Vill bara säga att kladdkakan blev oslagbar asså .

Imorgon/idag kommer släkten :) mys <3

Bloggat ganska mycket på senaste , kanske för mycket ointressanta saker jag skriver hhahah :P somnar snart shhiit !

  Nu ska jag sova i denna underbara säng ! :) godnatt <3

Av johanna ekman - 24 september 2011 19:51

  bara för vi är cooolast

Presentation


Jag heter Johanna & är 17 år, och bor i Jönköpings tätort, Norrahammar!
Min sköt häst heter Musse & är en 5-årig welsh partbred.


Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards