jjohannaekman

Alla inlägg under december 2011

Av johanna ekman - 31 december 2011 12:25

Hej! :D 

Har precis färgat håret , själv! Gick ganska bra .

Snart ska jag handla lite sen dra till carro :) och så ska vi fixa lite.

Sen händer de inte mer än att fira nyår ikväll ! 

GOTT NYTT ÅR!

Innan      

Såå blev det :) hejdå  

:D

Av johanna ekman - 30 december 2011 17:00

hejhej!

Var ett tag sen jag bloggade nu :P carro bloggade ju i tisdag(:

Sov hos älsklingen i natt , mys kollade titanic :D 

Sen så åkte jag hem o väntade på att pappa skulle komma hem så jag kunde övningköra(a

så kom dom hem så åt vi sen körde jag,

gick ganska bra körde typ banarp o gamla motorvägen o sen på motorvägen och sen till råslätt o hem :D 

SEn har jag inte gjor nått , ska va hemma o ta de lungt idag :) för imon är de ju nyår och då blir de nog inte mycket sova :) hahah <3 hejdåå ! gott nytt år alla <3


Av johanna ekman - 27 december 2011 20:15

Hejsan svejsan caroline här, idag e det min tur att göra ett inlägg i henens blogg :P I morse så red vi lite och efter det har vi gjort absolut ingenting! Gjorde iordning oss lite för att ta kort men de va så mörkt så vi sket i det! Det betyder att ja inte har något att blogga om och att ja ska berätta lite luriga saker om johanan , hihihii ;)

 

Joahanna är den bästa människan på jorden, hon finns alltid där för en och man blir så glad av henne!  

Jag är så glad över att jag har henne i mitt liv och det tycker jag att ni oxå ska vara.

Hon ställer alltid upp för mej och jag är så grymt tacksam, hon förvandlar dom tråkigaste dagarna till dom bästa.

Utan johanna hade jag aldrig överlevt, hon är underbar fantastisk och bäst!

~En gång systrar alltid systrar~Äkta vänskap rostar aldrig~

jag älskar henne över allt annat på denna jord! pösss <3

Av johanna ekman - 26 december 2011 11:25

halloj! 

Har precis övningkört! Gick jättebra faktist .

Körde på torsvik, snart kan jag nog ut i trafiken o köra med. hahah 

Strax ska jag med pappa till sommarstugan o fixa lite :) 

Bloggar kanske ikkvälll , hejjddå<3

Av johanna ekman - 25 december 2011 23:18

tjao! :D 

De blåser inte lite eller?! fick hämta flaggan hos mina grannar.

Nu ligger jag i sängen och ska sova om 5 min. :)

Idag då har jag varit hos mina kusiner i borås , fick god mat och fina julklappar. 

Sen när jag kom hem så kollade vi på tvvvv indiana jones. 

Imorgon blir de övningköra för första gången :D kul men läskigt! 

Önska miig lycka till o hoppas vi överlever(a 

Godnatttt -  

Av johanna ekman - 24 december 2011 23:25

hejj :) 

Har inte orkat blgga de senatse , men nuuså !

Julafton idag då , har varit toppen :D Fick många fiina julklappar.

Kläder,smink,pengar,gooodis & navelpircing :D Glad jag är nuu! 

Sen har jag en dag imon oxåå :D ska till kusinerna i Borås.

Har ont i halsen just nu så kommer inte kunna sova .. så ni kan ju va sociala ifall ni orkar(a 

Och berätta vad ni har fått för fiint!!! <3 

hejdåååå


Av johanna ekman - 20 december 2011 23:27

hejsan :)

Har varit världens goast dag idag .

Bowlade mellan 10-11 :D vann inte men kom inte sist heller (:

Och sen stack jag till stan och så kom älsklingen och så gick vi där till halv 5 :o

Lite seegt men hittade de jag skulle köpa iallafall.

Vi åt på mc donalds typ vid 2 , sen skulle vi äta innan spira så åt pizza vid 5 .

Sååå är ganska mätt! sen var vi på "Julsagan" den var la ganska bra :P

Och imorgon är jag LEDIG :D men ska ändåå sova nnuu! godnatt<3

<3

Av johanna ekman - 19 december 2011 22:23

hej!

Idag var sista vanliga dag i skolan innan jullovet (y

Imorgon har vi bara idrott (bowling) och sen på kvällen ska vi till spira på "en Julsaga"

och sen på onsdag är vi lediga :D och sen tors då så har vi typ nått till 1 och då är de avslutning!.

Sen efter skolan idag träffade jag världens bästa carro på stan en stund, och fikade :)

Och sen så kom älsklingen och så åkte vi hem till mig ..så lagade HAN mat :) gott!

Tvn blev de sen när han åkt hem , " den som dräper " sista avsnittet. Skit bra serie.

Och nu ligger jag i sängen och lyssnar musik <3 

     godnatt(a)<3

Presentation


Jag heter Johanna & är 17 år, och bor i Jönköpings tätort, Norrahammar!
Min sköt häst heter Musse & är en 5-årig welsh partbred.


Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards