jjohannaekman

Alla inlägg under augusti 2011

Hej

Av johanna ekman - 31 augusti 2011 22:23

Hejsan :)

  

Skolan idag fick hade vi florist sak hela dagen !

Fösrt fick vi snitta blommorna sen teori och till sist fick vi göra de som eh på bilden (: man fick typ en "beställning" av läraren så skulle man gå efter de som stod typ på en lapp ! :D jag skulle göra till en mormor 75 år hahhhaha !

Sen gick jag hem och gjorde ingenting .. lagade mat juste.

( Hur bra får man va? tappat både nyckel och busskort på 2 dagar) ;o

haahahha xD menmen sånt händer. kanske inte alla men ..-

tog massa kort innan några kommer här..           Sista jag lovar !   så kul kan man ha ifall man inte har ngt att göra :d <3 natti

Av johanna ekman - 30 augusti 2011 22:23

Hej tänkte blogga lite innan jag ska sova :D

skoldagen var ganska långtråkig idag, men imon ska vi ha florist sak de blir nog kul.

Smart som jag är har jag redan tappat mitt busskort(a)menmen sånt händer

Sen så har jag ridit (som vanligt) i regnet idag . Red båda (:

musse på banan bara för att han tappat en sko,jätteffin är han nu :D

Så hjälpte jag fanny lite oxå så hon fick ridaa!

Och sen sux i skogen,  hon var jätte spänd :P

Imorgon måste jag tvätta & packa ! yeeeh snart så heheheheh.

nä nu ska jag inte ligga här och tråka ut er ;p godnatt & sovgott<3

Av johanna ekman - 29 augusti 2011 22:11

Hej :D

Ligger i sängen med älsklingen och ska snart sova!<3

Idag vare skolan igen .. kulkul.

Sedan så slutade jag 2  sså gick jag i ösregn till stan och gick där i ca 1 timme köpte ni får se snart :) sedan kom älsk och fikade med miig mysmys.

Och sen stack vi till mig så nu gör vvi inget ,aa ska sova snartdå..     "Ljusa" Byxorna från gina tricot 299:-

  "Mörka" Byxorna från gina tricot 299:-

  Skorna h&m 199:-   Yeeh :D pengarna slut :/  hahahah

      ~GODNATT~

:D

Av johanna ekman - 27 augusti 2011 23:50

    2 bilder jag kände för att lägga upp :D en på min kanin

Idag har jagvarit på ntr och hjälp till på tävling ! roligtroligt.

sen var jag hos älskliiinnng . allt jag gjort idag !

har inte bloggat på ett tag tror jag (a <3

snart är helgen slut då blire skola igen.. & nästa helg åker jag och carro till danmark och kolla crosss yeh längtar!!

Av johanna ekman - 25 augusti 2011 22:47

  Hejjsan :)

I skolan idag så började vi med vanliga lektioner :) bild hela dagen!

Var faktist roligt , sedan så träffade jag Ebba & Evve så följde dom med när jag gjorde mina naglar (: Resultat bilden ovan.. blev väldigt nöjd.

Samtidigt som jag gjorde dom så saltade Nova(Ebbas systerdotter) min plånbok.

hahahahhahhaahah xD<3

Sen efter det så fikade vi med några :) mums !

När jag kom hem la jag miig här i sängen , och ska nu sova för att orka med 1 dag till i skolan innan helg.. matte,svenska & engelska .yeeh kul :/

Godnatt puss <3 Tack till er som orkade läsa/bry er.

Av johanna ekman - 24 augusti 2011 18:33

Hej , kom precis hem från skolan.

Gjorde inte så mycket på fm men sen på em så åkte nästan hela 1:an till bodaborg!

Faktist väldigt roligt var det :D hahahah

Så och nu är men hemma , satte på tv och så hittade jag en film på 4:an

(Employee of the month) Och sen ska jag inte göra ett skit ikväll men de eh gött.

Imorgon börjar man med vanliga lektioner kl 9.40 :D

Nu ska jag kolla filmen hejdååå!<3

Av johanna ekman - 23 augusti 2011 22:20

 

Gammal bild men står för den idag!

Gick upp halv 7 typ idag , för att dra till skolan då :)

Samarbetade med stylisterna , gick braaa :D Sedan fiicck vi tårta mums (a) seen så gick vi igenom nått tråkkigt , och sen fiick vi dator (jätte små) men de funkar

Sedan så drog jag upp till stallet  och red först musse , sedan suxan !

Gick väl bra <3

Imorgon blir det bodaborg mmmm kul ! NU ska jag dra miig till sängs .

Pusss och krrraam <3 ha ett bbra liv


Av johanna ekman - 22 augusti 2011 21:15

hahahhaha såå roliiiigg !

Sitter och kollar svenska hollywoodfruar :D

och har inget att skriva till er som kollar nu , men godnatt ska upp tidigt imon<3

Presentation


Jag heter Johanna & är 17 år, och bor i Jönköpings tätort, Norrahammar!
Min sköt häst heter Musse & är en 5-årig welsh partbred.


Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards