jjohannaekman

Alla inlägg under juni 2011

Av johanna ekman - 30 juni 2011 23:25

                      Tack Ebba & Eve för en sjukt rolig vecka i falkenberg !

Här är några bilder, har inte så många från mobilen..

Vi har haft tur med vädret hela veckan :)

Älskar er flickor

Nu ska jag sova , godnatt  

Av johanna ekman - 30 juni 2011 01:41

Hejj mitt i natten ! :)Ikväll var sista kvällen i Falkenberg då. Lite sorgligt męn ändå gött att komma hem.Vi hade en mysig kväll på stranden. Grillade kyckling :)Sen idag då har vi badat & solat, så jäkla gött vill jag lova.Sen nyss så kollde vi(jag) film ! ''Pirates of the caribbean''Nu sover alla igen :/Haft jävla kul här iallafall , cyklat en massa :oMen nu ska jag med sova ....godnatt !<3

Av johanna ekman - 28 juni 2011 00:58

Idag har vi varit på stranden och jag & Ebba "grävde" ner oss i sanden i vattnet så vi fastnade..

Sen cyklade vi till affären när de var typ 35 grader varmt!! och nu ikväll grillade vi på stranden och spelade fotboll med Linus (:

Imorn ska vi gå morgonpromenad till vindkraftverken! eller aa morgon det blir la vid lunchtid ;)


Bilder från dagen kommer när jag lagt in dom på datan ;)

puss<3

Av johanna ekman - 27 juni 2011 14:12

Igår sa jag ju att vi tränar shuffelin... idag kör vi jumpstyle, de va mycket lättare ;) så vi kom på dehär:

Everyday I'm Jumpstyling :D


Nu ska vi ut o träna i solen (Eve & Johanna)

sen ska vi bada i havet :)  oooo ikväll ska vi grilla om vi får igång engångsgrillen utan tändstickor..


 

Av johanna ekman - 26 juni 2011 21:48

Heej

jag och Eve håller på och lära oss shufflin !

det går ganska bra.

( nää!/ebba)

 Men idag har jag & Ebba cyklat ända till Ica (långt) igen! (ebba cyklade både dit och hem!)


Eve står nu och diskar ;)

jag & ebba ska dra bort till fotbollsplanen nu !!

ha en trevlig kväll , puss<3

Av johanna ekman - 26 juni 2011 01:19

Nu ska Johanna & alla sova efter en helt okejj kväll/dag ! Puss & kramar <3

Av johanna ekman - 24 juni 2011 09:59

Godmorgon alla !Nu har jag och eve vaknat och ebba sover skulle jag tro.Sen sKa vi baka tårta med jordgubbar på męn då är det så att vi inte har några :/Ville oxå se sommarlovsmorgon , męn fick inte igång tvn ! Bra Johanna bra !!

glad midsommar :D
Av johanna ekman - 23 juni 2011 22:11

Idag åkte jag,eve & ebba till falkiis och kommer att vara här en vecka :)Dagen har varit rolig som vanligt när man hänger med dessa brudar. Vi har oxå badat i havet &det gillas , as Nice.Męn då var det ju bara att dom 2 osmartaste kliver i bajs som ligger över halva stranden och givetvis så fastnar dom , aja ! Hejjjjdå<3

Presentation


Jag heter Johanna & är 17 år, och bor i Jönköpings tätort, Norrahammar!
Min sköt häst heter Musse & är en 5-årig welsh partbred.


Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards