jjohannaekman

Alla inlägg under juli 2011

Av johanna ekman - 30 juli 2011 22:59

Hej :) Har haft en super härlig och rolig dag med carro i göteborg Var på

SM final & NM i SIDVAGNSCROSS (:

Lite bilder kommer här :         Henke & Tobias :)           Dom som vann !   & en bild på oss snyggingar ^^ btw har jag sämst kamera men aja :P

  Godnatt och sovgott<3

Av johanna ekman - 29 juli 2011 23:43

~Godaag~

 Härligt inlägg igår eller ?

Hahaha låg i sängen och skulle göra ett inlägg från mobilen så halv sov jag så blev ju som det blev hhahah ursäkta för det :)

Nu så har jag datorn så lite svårare att somna.

Iallafall idag har jag kört gokart (y super kul (kom 2:a av 3) inte dåligt..

Bilder kommer när jag orkar (villsäga aldrig) hahahah jodå.

Imorgon drar jag iväg med bvf och kollar sidovagnscross :)

I göteborg tror jag ?! Vet inte riktigt vart hon tar med miig.

Så blir en heldag med det och kommer nog ta massa bilder där med som troligtvis kommer upp här med :D


Nu ska jag försöka få miig en blund i värmen :O

~Godnatt puss~

Av johanna ekman - 28 juli 2011 00:19

Tjo !

Ligger med älsklingen i sängen vi ska snart kolla film <3

Nu tjurar han för jag sa att han var efterbliven.

Så kan de ju va :)

Var i stallet innan och kollade till hästarna och idag ska dom skos .

Nu orkar jag inte blogga mer men puss&kram

Av johanna ekman - 26 juli 2011 23:15

~Hej~

Red innan idag först red jag i sskogen med musse , tog galopprundan :)

Gick väldigt bra faktist han var pigg & glad . >Man måste bara koncentrera siig när man galopperar förbi stubbar och sånt< Hahahaha Sen longerade jag suxan hon var duktig och oxå väldigt pigg men lyssnade väldigt bra bara lite jobbigt att ha 2 hästar förtillfället men också väldiigt roligt! :)

Nu sitter jag och min cp-syster här och äter polkagris (hallon-salt) och carro får ont i huvet av att äta det väldigt cpigt. Nu blev det väldigt mycket väldigt i detta inlägg men skit samma :)


Godnatt så väldigt mycket <3

Av johanna ekman - 26 juli 2011 13:43

Hej :)

Vaknade typ 11 idag , och åt frukost för ungerär 1 timme sen (y

Ska väl gå till stallet snart och fixa hästarna så går det snabbare sen efter dom har fått nya skor . Just nu har vi tråkigt faktist. k-bry på ditt liv tänker många. Men då tänker jag vilket UNDERBART liv jag igentlgen har :o Underbar familj som älskar miig underbara vänner som ställer upp och en helt fantastisk pojvännnn<3

Kan inte bli bättre änsåhär helt enkelt . Puss på er och så bloggar jag mer ikväll.

För idag är jag glad !

Av johanna ekman - 26 juli 2011 00:32

Gokväll :D

Har precis kollat Johan Falk med carro :) guu va bra han är (Frank då) <3

Nu så ska vi antaglien sova eller bara ligga och snacka (tills vi somnar) .

Vi får se hur dagen blir imon ska iallafall rida 2 hästar. Musse först på förmiddagen för han har skorna kvar, sen suxan med bara 3 skor kvar rider jag när hon har fått en ny sko imorgon. Så rider henne på eftermiddagen ! :D Mellan de vet jag inte vad som händer.

Ville med säga att min bvf är handikappad & JAG gör allt nu förtiden.

Men vad gör man inte för henne ! Hon som är så underbar hihi <3

Aa men godnatt iaf och sov så jävla gott ;)<3

Av johanna ekman - 25 juli 2011 16:04

  

Målade carros naglar fransk typ :) silver på topparna !

Nu ska vi bort till hästana & hälsa på dom en sväng.

sen ska vi till carros pappa och grilla (y  Bloggar mer ikväll skulle jag trooo.


Presentation


Jag heter Johanna & är 17 år, och bor i Jönköpings tätort, Norrahammar!
Min sköt häst heter Musse & är en 5-årig welsh partbred.


Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards