jjohannaekman

Alla inlägg under maj 2012

Av johanna ekman - 31 maj 2012 22:44

JUSTE... glömde skriva att jag red idag! 

Hoppade lite..han hoppae jätte fint och jag är jätte jätte nöjd.

Hoppade faktist 80 på ett hinder! Stolt över han den lille hästen<3

Av johanna ekman - 31 maj 2012 22:30

hej alla som orkar läsa min blogg! :)

Idag i skolan så har vi fått texta lite, kanske blev lite oseriöst i slutet men aja..

Sen fick vi städa i och med att de va sista floristlektionen. ska ju till stockholm nästa vecka !

Imon så blir de skolan , göra naglarna , bygga bana på ntr o sen va med älskling:)

Och sen på lördag äre tävlingar och sen rix :D Söndag blir de mer tävlingar.

Hinner nog inte blogga så mke i helgen men de får ni stå ut med , hahahha ;)

gullit, älskar diig!


Godnatt folket ha en super helg :D<3  


:)

Av johanna ekman - 29 maj 2012 22:18

Hej!                                                                

Hade glömt bort att jag bloggade igen men, men ah!

Skolan idag var trrååkig. hade matte nationella muntligt som gick ganska bra iaf.

Efter skolan så red jag musse på banan , gick sådär.

Imorgon är jag ledig :D men ska till tandläkaren vid 8 -.-  Sen ska jag följa med min syster när hon fixar sig till balen!

Och efter det så vet jag inte på kvällen ska jag ju kolla balen då sen åka och hjälpa till på ntr..

Har inget mer att dela med mig av..

pusspuss<3













<3

Av johanna ekman - 27 maj 2012 21:50

hejhej! 

Va hos carro igår, vi grillade , jätte gott var dde! Så tog vi lite kort..

Sen så kom pontus o nicke o kollade mello med oss :D 

Sjukligt kul att loreen vann med!! 

Iallafall så red ja på banan idag , han har fortfarande bara 1 sko.. gick ganska bra.

Och sen var jag o kollade på min kusin som konfirmerade siig idag! 

dagens klädsel..!? 




    




Aj vill jag lova !

 

Tack bästa för kvällen i lördags , super mysigt! Älskar diig<3   

Av johanna ekman - 24 maj 2012 23:25

Såhär blev min brudbukett, finare irl tycker Jag :)

Men blev väldigt nöjd iallafall!  

:D

Av johanna ekman - 24 maj 2012 23:12

Daaagen:

Skolan fick göra brudbuketter hur vi ville så de va jätte kul! :D

Sen så åkte ja till carro o va med henne o björn, vi solade..

Och så krullade jag maskgroser -->

 

Typ sååå :D 

Sen så har ju musse bara en sko så fick låna "lille" yini ist.

Shhit vad ovant de va , men skit kul :) 

Och till sist så kollade jag melodifestivalen, och såklart kom sverige till final ))

Nu är klockan mycket så ska sova o tagga är inte taggad för skolan imon..<3

:((

Av johanna ekman - 23 maj 2012 22:16

tjoo!


Skolan idag var kul, för hade florist & vi fick göra brudbukett :D

Sen så skulle jag ju vart med på öppethus idag, men då hade musse tappat en skojävel!

Så fick rida en liten stund på banan hemma, 25 min typ sen dog jaag vad varmt de blev.

Ah sista öppethus hoppningen tyvärr, men taggar för höstens öphh ?!

Nu så har jag städat mitt rum lite , heheh :)

Börjar 20 i 10 imon as nice ;) Men ska sova om en stund.

gammal bild men den 17 maj så blev han ju 6 år.

Tiden går ju fort när man har roligt, eller hur de va!?




-Våga hoppas, våga tro -

Av johanna ekman - 22 maj 2012 22:56

hej!

har inte mycket att skriva idag, mer än att jag hade nationellt som gick åt skogen..

Sen red jag och hoppade lite snabbt, för öppethus imon :) 

Sen grillade vi och kollade på melodifestivalen som sööög!

Nu ska jag sova och imon är de en ny dag som kan gå hur som helst!!

   

  

Presentation


Jag heter Johanna & är 17 år, och bor i Jönköpings tätort, Norrahammar!
Min sköt häst heter Musse & är en 5-årig welsh partbred.


Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards