jjohannaekman

Alla inlägg under februari 2012

Av johanna ekman - 8 februari 2012 21:49

Hejhej! 

Ligger i sängen och lyssnar musik (y 

Idag har jag inte gjort överdrivet mycket , men typ -

Skolan då vi fick vi typ skriva om alla härtans dag och fixa lite omkring det.

Ganska mysigt (: Och sen skulle jag gå och beställa tid att göra naglarna, så sa 

dom bara du kan göra nu , så då gjorde jag det :D och efter det skulle jag fixa praktik plats.

Frågade på Blomsterlandet, men så var de redan folk där så får leta vidare.

Och efter det har jag inte gjort något speciellt.

Får bli samma bild som på face .. :) men nu ska jag sova lite! godnatt <3  

Av johanna ekman - 7 februari 2012 22:03

hej! 

Ligger i sängen , ska sova NU:) 

Red idag på en ponny som har överskottsenergie..:)(musse)

Annars har jag gjort inget. imon ska jag leta praoplats. Lycka till till mig.

Godnatt<3   

Av johanna ekman - 6 februari 2012 21:50

Hejhej ! Tänkte berätta lite om dagen.

Började inte så bra , försov mig (a men kom till skolan typ 20 i 9..

Och sen hade vi lektioner som vanligt. Sen när jag kom hem så skulle jag hjälpa min bror att fixa hans nattygsbord.

Blev skit snyggt (: sen så bakade jag oxå en kaka som tar väldigt kort tid att göra. 

Sen var ja i taberg o fråga praoplats .

 


½ dl sirap

4 msk kakao

1½ dl socker

100g smör 

Och så kokar man det och sen efter typ en liten stund

så häller man i 5dl cornflakes :) och typ i kylen lite (y gott o snabbt!

 

kanske lite dålig bild. menmen!


Nu har jag ont i huvet och väldigt trött så nu ska jag sova :D <3 godnatt!

 


Av johanna ekman - 5 februari 2012 22:14


Så kul hade min kanin när jag kom hem från stallet..

Idag så har jag varit med älskling(a 

Sen så red jag , var väääldigt kallt, och han var pigg som aaaah!! 

Och nu kollar jag wallander (y läskiiigt....

Godnatt alla som läste <3
 

Av johanna ekman - 4 februari 2012 17:47

Heej ligger och läser massa roliga historier.(: 

Skit kul när man har sämst humor, hahaha ! '

Jag tänkte dela med mig lite av skrattet --->



En berusad man hoppar in i en taxi, lutar sig fram till chauffören och säger:

-Har du plats för en hummer och en flaska champagne i framsätet ?

-Ja inga problem.

-Bra, säger mannen och spyr.


Läkaren till patienten:

-Brukar du prata i sömnen?

-Nej, men jag pratar när andra sover.

-Hur kommer det sig?

-Jag är lärare.


Vad säger ni här i byn,"jag dog" eller "jag dödde" ?

-Här säger vi ingenting när vi är döda.


Den lille flickan till sin pappa:

-Får jag sitta i ditt knä?

-Ja, men kan du inte sätta dig brevid mig på bänken?

-Det står på skylten att den är nymålad.


-Det sägs att kondomer ger säkert sex , men det stämer inte .

-Hur så?

-Jo, jag har gått med samma kondom i över 2 veckor och jag har inte fått nått sex.


-Vet du varför tomten har så stor påse?

-Nej.

-Han kommer bara en gång per år.


-Vet du varför elefanterna inte gifter sig?

-Nej.

-Guldringarna blir så dyra.


-Vet du vad elefanten måste göra för att stå på ett ben?

-Nej

-Lyfta de tre andra. hahahha ??


Vet du vad myggorna säger när dom åker hemifrån?

-Nej.

-"Hejdå , jag måste sticka".


Två femåriga flickor att i sandlådan. En av dom hade hört ordet penis ,

men ingen av dom viste vad de var för nåt.Senare på dan frågade ena

flickan sin pappa. Han var pedagogisk och visade henne.

Nästa dag i sandlådan berättade hon för den andra flckan.

-Nu vet jag vad penis är.Det är en helt vanlig kuk!


-Jag hörde att du träffat en kille.Funkar det bra med hans familj?

-Nej , hans fru är jätte sur.


-Vilken snygg slips du har.

-Tyvärr kan jag inte säga detsamma.

-Gör som jag : ljug




Övningkörde idag oxå :) gick sådär! haha

Hejdåå <3  


<3

Av johanna ekman - 3 februari 2012 17:57

hej , musse får stå för bilden idag!

men iallafall skola idag då , och gött med fredag :D 

Och strax ska jag tll min pojk och kolla film (: 

har inget att skriva kände jag! hahahah 

Men längar till sommar iallafall <3 och då har jag ridit denna sööta ponny i 3 år typ<3

Älskar diig min lilla hästis bästis <3333   

Av johanna ekman - 2 februari 2012 22:10

hej! eller ?

ligger i sängen, och tänkte sova om 5 min(: så får bli ett kort inlägg..

idag så hade vi florist i skolan, vi fick göra begravningskransar. :) de var kul , sen fick vi göra tulpanbukett.

sen så skulle jag rida, skulle ridit själv för suxan eh sjuk:/ men så red carro yini ist!

så slapp rida själv men musse var lite busig , skit pigg med . men de va roligt!  

2 bilder på mig :P lite kul att jag eh såå ful.. kan faktist rimma!*(a <3

godnattt sa en katt,...  

Presentation


Jag heter Johanna & är 17 år, och bor i Jönköpings tätort, Norrahammar!
Min sköt häst heter Musse & är en 5-årig welsh partbred.


Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards