jjohannaekman

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Rubrik saknas

Av johanna ekman - 23 september 2012 20:04

Hejhej!

Helgerna går så jäkla snabbt nu för tiden. igår så var jag med bästa carro, och vi hittade på lite saker:) de va kul iaf.

Sen så red vi idag i skogen , mysmys. :D

Sedan så var familjen och hälsade på lille Hjalmar <3 såå söt!

Och nu så ska ja kolla lite tv sen sova ..skit trött & huvudvärk. Tog lite kort innan med -->                     Mhhh längtar redan till nästa helg :DD

Godnatt <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:D

Av johanna ekman - 1 november 2012 17:09


Hej ! Har höstlov och livet leker:) Orkar inte skriva så mycket. Men idag så har jag ridit, hoppade och det gick hur bra som helst.<3  imon så funderar jag på att gå ut och gå med han en sväng. men får seeee. Nu så gör jag inte så mycket t...

Av johanna ekman - 21 oktober 2012 21:56


Hejhej! hAR inte orkat blogga de senaste..:) Men ett litet inlägg nu om!? jag vet inte!? Helgen har gått fort som vanligt och imon börjar en ny vecka i skolan. Ingen englska imon iallafall så de är gött. sluta lite tidigare, Idag red jag , ...

Av johanna ekman - 15 oktober 2012 18:11

hej!  måndagar i skolan suger! fick reda på matteprovet idag, godkänd iallafall.  Sen så hade vi engelska redovisning .. ingen komentar! När jag kom hem så städade jag mitt rum tills typ för en stund sen. och ska fortsätta städa (inte mitt rum)...

Av johanna ekman - 14 oktober 2012 22:05

Hej , hinner typ inte blogga nu för tiden! :/ men ska försöka lite nu ! I helgen så har jag vart med min pojkvän typ. Sen idag så har jag ridit i regnet..  Sen var jag och kolla när pappa spelade höstkonsert..:)  Nu har jag bäddat min säng värl...

Av johanna ekman - 7 oktober 2012 16:18

Hej har inte hunnit blogga i helgen,., :) Iallafall så har ja inte mycket att skriva orkar inte igemtligen. Men i fredags så träffade jag mina snygga bruder (Ebba,Eve & Moa) , vi skulle på fest men så gick vi inte på den festen vi skulle på så vi...

Presentation


Jag heter Johanna & är 17 år, och bor i Jönköpings tätort, Norrahammar!
Min sköt häst heter Musse & är en 5-årig welsh partbred.


Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards