jjohannaekman

Alla inlägg under oktober 2011

Av johanna ekman - 31 oktober 2011 07:27

godmorgon ! :D

vaknade precis av näsblod, och nu kan jag inte sova igen ! :/

Menmen vad gör det kan sova en annan dag.

skulle fixat naglarna idag men det blev inte såå tyvärr :)

Får bli en annan dag det med.

Efter som jag inte kan sova så funderar jag på att gå ner och sätta på en film.

Har inte bestämmt vilken än :) men bloggar mer senare kanske !<3


Av johanna ekman - 30 oktober 2011 23:14


 Hejj :D

Sov hos världens bästa carro inatt då <3

Red tiidigt för båda skulle iväg !(y

sen efter det så skulle carro fixa siig så då körde jag & daniel cross.

En film på när jag kör , daniel lärde mig att "sladda" lite , går inte så fort ÄN hahha !

men det var roligt iallafall.

Sen åt vi hos morfar , god mat fick vi ! Efter det så har jag och frida kollat diselråttor och sjömansmöss.

den var typ 3-4 timmar :D men väldigt bra. Nu ska jag sova om en stund ..

det var allt jag hade att skriva idag :) godnatt<3

Av johanna ekman - 30 oktober 2011 00:42

Gammal låt jag vet (a  heheh *den är bra iallafall/fortfarande ! :D var bara tvungen.

Av johanna ekman - 30 oktober 2011 00:36

tjo!

har inte bloggat sen onsdags.. illa johanna.-

Men det händer inte så mycket asså. Lov nu !

Är hos carro just nu och vi gör ingenting kollat på nån film " 17 again"

den var bra men väldigt svår att förståå..

Imorgon ska man upp tidigt och riida lite , sen äta hos morfar :)

Och på måndag ska jag äntligen fixa naglarna , 5 st har gått av :/

Menmen så kan de ju gå när man är i stallat ;) (a

Nu ska vi sova godnatt <3 ska försöka blogga lite imon.

Av johanna ekman - 26 oktober 2011 22:30

Hejsan!

Har inte så mycket men ska lägga

upp bilder från de jag gjort idag :).      


Godnatt!  

pusspuss !


Av johanna ekman - 26 oktober 2011 11:57

Hej , sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja! :)

Ska göra gravdekorationer, igen det gjorde vi innan lunch(äpplet) meed .

Sen måste jag baka när jag kommer hem för ska ha med mig det imon.

Men ska på lektion nu bloggar ikväll kanske :)

Av johanna ekman - 25 oktober 2011 21:00

~hej~

Ska sova snart tror jag , börjar bli lite trött nu .

Skolan idag som vanligt hade eng-prov på morgonen :)

Sen handboll på idrotten , inte jättekul precis !

Och sen fick vi reda på svenska provet vi gjorde förra veckan , Jag fick ett C ! :)

Nöjd faktiist . Har tappat 4 av mina lösnaglar .. ska göra nya nästa måndag tror jag.


Red idag gick super bbra ! Han var skit pigg .

Men det var roligt , red galopprundan så tränade lite kondition heh :)

Ska hoppa på höstlovet nån gång, för vill vara med i tenhult i dec.

Får seee hur det bli med det ! :D  Imon i skolan har vi florist, tors med  - Roliigt-

  

En gammal bild, är ju brunett nu men har inte orkat fixa bild än .. men de kommer ! :P

Godnatt och sov gott , för det ska jag om en stund <3


Av johanna ekman - 24 oktober 2011 22:15

hej , har inte orkat blogga på de senaste,har ingen lust nu heller för har ont i magen :/

Men kände att de var dax nu (:

köpte vinterjacka i lördags : ----->  

Blev en sån här (svart) :D


Idag har jag varit i skolan .. tråkigt ! :P <3 orkar verkligen inte blogga mer nu!

kanske gör det imon om jag hinner , för ska riida :)

Ska försöka bli bättre på att blogga asså <3 natti

Presentation


Jag heter Johanna & är 17 år, och bor i Jönköpings tätort, Norrahammar!
Min sköt häst heter Musse & är en 5-årig welsh partbred.


Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards